Preišči ta spletni dnevnik

20240107

30) Boljun in po Porečanki v Buje (2015)

1.) Boljun: je istrsko mestece, ki kraljuje nad Boljunskim poljem. Velikokrat sem se peljal mimo in ga od daleč opazoval. Tokrat sem se odločil, da bo moj cilj in si ga ogledam. Nekoliko sem bil razočaran, ker nekaj arhitekturnih biserov propada. Je pa to mestece vredno ogleda, čeprav je nekoliko s poti.

S Krasa sem jo mahnil preko Čičarije do Lupoglava, od tam nadaljeval do Boljuna, se obrnil, kolesaril še malo po Istri in se preko Lupoglava po isti poti čez Čičarijo vrnil nazaj na Kras. Nekaj več kot 200 kilometrov je minilo, kot bi pihnil.

Petrinje - Podgorje, zadaj Slavnik
Jelovice - Vodice
Račja Vas - Lanišće, spust
Dolenja Vas - Staraji, spust, desno zapuščena železnica Lupoglav-Raša
Staraji - Boljun, spust
Staraji - Boljun, spust
Staraji - Boljun, spust
Staraji - Boljun, spust
Staraji - Boljun
Boljun
Boljun
Boljun - Staraji
Boljun - Staraji
Boljun - Staraji, spust
Staraji - Dolenja Vas
Staraji - Dolenja Vas, vzpon
Staraji - Dolenja Vas, vzpon, pod železnico
Semić - Lanišće, vzpon
Semić - Lanišće, spust
Dane - Jelovice, vzpon
Vodice - Jelovice
Vodice - Jelovice
Podgorje - Petrinje
Podgorje - Petrinje

2.) Po Porečanki v Buje: sem šel prvič. Res sem v začetku bloga zapisal, da o znanih poteh ne bom pisal, pa sem se vseeno odločil, da o tej kolesarski stezi nekaj povem. Torej: šel sem na soboto in ugotovil, da sem prišel na pravo kolesarsko romanje. Steza je še kar dobro označena, čeprav bi lahko bila boljše. Je pa to lep prehod iz Izole proti Sečovljam in obratno. Ni avtov in tudi nakloni so manjši, kot po običajni cesti. Pod črto: bil sem prijetno presenečen in to kolesarsko pot priporočam.

Še trasa ture: Kras, Črni Kal, Koper, Porečanka, Sečovlje, Buje, dolina Mirne, Buzet, Sočerga, Črni Kal, Kras. Skupaj nekaj čez 200 kilometrov - to je bila najbrž letošnja zadnja dvestotica.

Opomba: to je tudi zadnji letošnji zapis. Prekolesaril sem nekaj čez 11100 kilometrov. Zdaj me čaka zimska tekaška sezona. In potem - ja, naj bo še naprej tako.

Od križišča ceste Divača-Kozina proti  Kačičam
Petrinje - Črni Kal, začetek spusta
Črni Kal - Rižana, spust
Koper - Izola
Porečanka, Izola - Jagodje, vzpon
Porečanka, Izola - Jagodje, vzpon
Porečanka, vhod v predor Šalet, Jagodje
Porečanka, predor Šalet, iz Jagodja
Porečanka, Jagodje - Strunjan
Porečanka, Jagodje - Strunjan
Iz Strunjana proti Piranu
Porečanka, vhod v predor Valeta, Strunjan
Porečanka, predor Valeta, iz Strunjana
Portrož - Seča
Seča - Sečovlje, soline
Seča - Sečovlje
Buje - Krasica
Buje - Krasica
Bijele Zemlje - krožišče Buzet-Vižinada-Novigrad (Ponte Porton), spust
Novigrad - Buzet, zadaj Motovun
Črni Kal - Petrinje, vzpon
Črni Kal - Petrinje, vzpon
Proti večeru na Krasu in proti domu

Ni komentarjev:

Objavite komentar